چرا میتوانید برای خرید اینترنتی به ما اعتماد کنید

این روزها بیشتر مردم به دلیل تنوع و قیمت های مناسبی که در فضای مجازی مبینند ، علاقمند به خرید غیرحضوری یا اینترنتی هستند ، ولی اعتماد کردن به سایت ها یا پیج های اینستاگرام برای افراد کمی دشوار شده است .

چرا ؟؟

1) سوء استفاده از اطلاعات بانکی اشخاص

2) متفاوت بودن کیفیت و نوع محصول موجود در سایت با محصول ارسال شده

3) عدم ارسال کالا

4) نداشتن خدمات پس از فروش

از آنجایی که همه انگشتان دست مثل هم نیستند ، بعضی فروشندگان هستند که با وجدان و با جان و دل ، خدمات و محصولات خودشان را ارائه میکنند و با بهترین بسته بندی به دست مشتری میرسانند .

حالا چگونه این سایت ها و پیج های اینستاگرام معتبر را تشخیص بدهیم ؟

سایت ها :

1) داشتن اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی

اینماد از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت ، پس از تایید هویت شخصی و نشانی مدیر سایت ، به سایت های معتبر داده میشود ، که خوشبختانه سایت ما موفق به کسب این مجوز شده است .

پس شما میتونید از سایت هایی که نماد اعتماد دارن به راحتی خرید کنید . برای اطلاعات بیشتر در گوگل ، نماد اعتماد چیست را جستجو کنید .

** نکته : برخی از کلاهبرداران از عکس نماد اعتماد و عدم آگاهی مردم توانسته اند سوء استفاده کنند به طوری که فقط عکس این نماد را در سایت خود قرار داده اند و شما اگر روی عکس کلیک کنید ، وارد سایت اینماد نمیشوید و هویت و میزان اعتبار مالک سایت ، به شما نمایش داده نمیشود .

2) داشتن آدرس محل کار و شماره تماس و پاسخگو بودن تماس

3) فعالیت در پیج اینستاگرام و یا فضای مجازی دیگر

شما توی پیج ها میتوانید فعالیت واقعی فروشنده را مطلع شوید و ارسالی ها و کد های پیگیری مرسولات پستی و رضایت های مشتری ها را ببینید .

برای اینکه از نتیجه پکیج ما مطلع و مطمعن شوید ، مارا در اینستاگرام دنبال کنید و هایلایت رضایت مشتریان و ارسالی ها را ببینید .

پیج های اینستاگرام : shepeshgir_najm

1) داشتن آدرس و شماره تماس و پاسخگو بودن تماس

2) دارا بودن سایت معتبر

3) ارائه کدهای رهگیری مرسولات پستی و رضایت مشتریان

شما از طریق این کد 24 رقمی مرسوله پستی و قرار دادن در سایت رهگیری اداره پست میتوانید اطلاعاتی از قبیل ، نام و شهر فرستنده و گیرنده ، تاریخ ارسال کالا و نوع کالای ارسال شده مطلع شوید .

** نکته : فریب قیمت های پایین و تنوع زیاد را نخورید.

و در آخر ….

خدا رو شاکرم که در این 8 سال ، مجموعه ما توانسته است بهترین خدمات و محصولات را به هموطنان مهربان و با وجدانمان ارائه بدهد و نتیجه های فوق العاده رضایت بخش را به بدست بیاورد و همیشه دعای شما خوبان بدرقه مسیر موفقیت ما بوده است .

با سپاس ، مدیر سایت فروشگاه ، فاطمه نجم