درمان شپش با دستگاه V-Comb

همینطور که میدونید شپش شیوع زیادی پیدا کرده و شما مرتب سر خود یا فرزنتون رو تمیز میکنین و بعد یه مدت دوباره شپش ها و رنج و اذیت و شونه کشیدن ها برمی گردند.
ولی با این دستگاه برقی که دیگه دائم در خونه دارین به راحتی با 4بار استفاده (سه روز درمیون ) از شرشون راحت میشین و مهمتر از اون قابلیت پیشگیری هم داره

دستگاه مکنده شپش وی کامب را می توان یکی از بهترین اختراعات بشر بعد از ادیسون نام برد. این دستگاه محصول کشور استرالیا بوده و حدودا دو سال است که وارد کشور شده و از استقبال زیادی از افراد چه در کشور و چه در خارج از کشور برخوردار بوده است .
متاسفانه با شیوع زیاد این حشره ، خانواده های زیادی ناخواسته مبتلا شده اند و بهترین روش برای خلاص شدن از آن نیز دستگاه مکنده شپش v-comb ، بدون مواد شیمیایی است.

درمان شپش موی سر

درمان شپش موی سر

خیلیا هستن که مدت هاست خونوادگی درگیر شپش هستن و هر روش و شامپو و سمی استفاده میکنن ازشون خلاص نمیشن. و کلافه شدن که حاضرن موهای خوشگلشون رو کوتاه کنن یا سر پسر بچه هارو بتراشن و از این میترسن که مبادا کسی بفهمه که این موجودات ریز توی موهاشون هست ☹️. شما با کمک این دستگاه بدون درد و به راحتی میتونین موهاتون رو به زیبایی قبل و اعتماد به نفس تون رو برگردونین. و از همه مهمتر بگین آخیش بالاخره راحت شدم.

شانه v-comb از دندانه های تمام استیل نزدیک به هم و عاج دار تشکیل شده و با قدرت مکشی که داره، همینطور که موها رو باهاش شونه میکنین ، شپش و مهم تر از اون تخمش رو توی فیلترش میکشه (مثل جاروبرقی)

  • محدودیت سنی نداره و بلندی و کوتاهی مو براش فرقی نمیکنه
  • قابل استفاده برای تمام افراد خانواده
  • در 4 مرحله که انجام بدین، روز آخر موهای شما کاملا پاک هست
شرکت رها کیا راد جنوب
واردکننده رسمی دستگاه شپش گیر

Leave a Reply

گروه شانه شپش